czwartek, 28 stycznia 2010

I love Cakopane

Na wstępie: I caught in a bad romance ahahaha sorry, ale musiałam ;]


mam dziś tak niepowtarzalnie wspaniały humor toteż postanowiłam zaszczycić Was mało inteligentną notką z opisem uczuć jakich doświadczyłam ubiegłego weekendu w Zakotown inaczej zwanym miastem szatana. Jak to Joanna P. stwierdziłam milion razy: najlepsze imprezy ever :] Na zawodach było niezwykle interesująco ponieważ na podium stanęli dwaj faceci, na których widok mdleję ;] tak, tak napalam się, ale sorry WY TEŻ hahaha :] Ponadto zrobiłyśmy sobie z Joanną cudowne zdjęcie z "Hello" !!!

Na imprezach było bosssko! W piątek byłam pijana jak dwa Hafesy ;] bez kitu! :D Nikogo nie było, ale bawiłam się cudownie a koleżanka Joanna 500 mln razy stwierdziłą, że to najlepsza impreza ever. Kocham ją, bo nie skarciła mnie za to co zrobiłam w sobotę. Ale dalej o piątku :] Odkryłam swój talent do języków obcych i nie wiem czy wiecie ja mieszkam w MOSKWIE :] i nienawidzę Koksa bo mnie zdemaskował, a tak dobrze mi szło. generalnie było uroczo, słodko, bosko etc. W sobotę spacerowałyśmy po MO z głowami w chmurach i rozmyślałyśmy o tym czy systemy polityczne w naszym kraju całkowicie przestrzegają prawa! AMAZING! Było mega goorąco. Panie FRANKU! ja się znam na klimatyzacji ;] trzeba było mnie poprosić o pomoc :] hahaha. byli koledzy z francuskiej republiki ludowej, ale ich temat pominę bo się zrobi GORĄCO mrauuuuu! wiem tylko tyle, że to bad romance :D voulez vous coucher avec moi, ce soir?! hahah:D koledzy z Norska ciągle poznawali język polski. prawda że trudny? mam nadzieję, że nie żałujecie tego :D hahaha
o panach z rus też nie napiszę, bo przypomina mi się przykry incydent z lat ubiegłych haha :d dawaj wpieriod kamaradzie! Powstały też nowe ksywki generalnie. Lidka to ziemniaczek ;*, Zajc to Klusek ;*
w ogóle kocham Zajca za poranny dance :] mmm :D

na końcu chciałybyśmy podziękować okolicznym osobom za współtrwanie :D Lidii, Zajcowi, Vic, Oleczce, Angelice Jóźwiak i Asi Przystańskiej :]
i w ogóle pozdrowienia dla wszystkich dziewczyn Szczepana, Sylwii, Asi, Ani itd. sorry nie pamiętam kto tam był hahahaha.

aaa i tak wiem, nie umiem pisać i nie powinnam być dziennikarką :] heja pa Polska ;]



ANGIE


3 komentarze:

  1. hahahahahahahahaha!!!! lepiej bym tego nie podsumowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez dziekuje choc 70% calego wyjazdu nie pamietam x)
    Notka boska:D a pan hellooo mnie zabil x)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha nie wiem osocho z panem hello ale ciesze sie że mój wybuch psychozy was bawił ;-)) niestety mam tak na codzień ;-)) buźka!!

    OdpowiedzUsuń